loading...
شیمی نوین
آخرین ارسال های انجمن
n.modares بازدید : 343 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)
  • می گوید :من عصبانی نیستم..... منظورش این است که:عصبانی هستم...
  شما چه باید بکنید؟ سعی کنید بفهمید از چه چیز ناراحت شده است ودر موردش صحبت کنید
  • می گوید :تو برای من مثل یک برادر می مونی.....منظورش این است که علاقه ای به تو ندارم

شما چه باید بکنید؟ در این مورد شما نباید به هیچ وجه به او پیشنهاد بدهید


.....



  • می گوید : من عصبانی نیستم......منظورش این است که عصبانی هستم.
 شما چه باید بکنید؟ سعی کنید بفهمید از چه چیز ناراحت شده است ودر موردش صحبت کنید.
 
  • می گوید : تو برای من مثل یک برادر می مونی...منظورش این است که:علاقه ای به تو ندارم
شما چه باید بکنید؟ در این مورد شما نباید به هیچ وجه به او پیشنهاد بدهید.
  •  می گوید : من از دوستات خوشم می آد.... منظورش این است که به هیچ وجه از دوستانت خوشم نمی یاد.
در این مورد باید شما بفهمید به چه دلیل از آنها خوشش نمی یاد اگر دلیل قانع کننده ای داشت باید حرف او را قبول کنید .وگرنه خیلی ساده به او بگویید که دوستانتان برایتان اهمیت دارند و او باید تلاش کند تا با آن ها کنار بیاید.



  • می گوید : خیلی در ارتباط نیستی....منظورش این است که:در مورد من ورابطه مان چه فکری می کنی؟ 
 شما باید خیالش را راحت کنید و به او بگویید در موردش چه فکری می کنید اگر حالا نگویید مطمئن باشید راهی دیگر برای پرسیدن سوالش پیدا می کند. 
  • می گوید : من واقعا از مدل موی برادرت خوشم میاد...منظورش این است که اصلا از مدل موی تو خوشم نمی یاد.
شما چه باید بکنید؟ باید روی مدل موهاتون تجدید نظر کنید شاید واقعا حق با او باشد.
 
  • می گوید شکمت خیلی بامزه ست.......منظورش این است که لطفا شکمت را آب کن .
شما باید چه بکنید؟ این مسئله دیگر به خودتان بستگی دارد اگر این مسئله خودتان را نیز آزار می دهد همین الان روانه ی باشگاه شوید.
  •  می گوید در این لباس چه طور به نظر می رسم؟  منظورش این است که نیاز به اطمینان خاطر بیشتری از جانب تو دارم.
  شما باید آن چه را دوست دارد بشنود به او بگویید حتی اگر آن لباس بر تنش بد قواره به نظر برسد!!!
  •  می گوید دوست دارم کاری را به اتفاق هم انجام دهیم...منظورش این است که زمان بیشتری برای با هم بودن احتیاج داریم.
شما باید چه بکنید؟ بستگی به میزان زمانی دارد که با هم می گذرانید.اگر زمان زیادی را با هم نمی گذرانید پس باید آن را بیشتر کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دعوت به همکاری

    خبرنامه

    برای اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه شیمی نوین عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.

    در مستطیل اول نام و در مستطیل دوم ایمیل خود را وارد کنید.




    دانلود نوار ابزار شیمی نوین
    Get our toolbar!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1107
  • کل نظرات : 208
  • افراد آنلاین : 177
  • تعداد اعضا : 11043
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 303
  • بازدید امروز : 1,015
  • باردید دیروز : 607
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,622
  • بازدید ماه : 1,622
  • بازدید سال : 40,234
  • بازدید کلی : 1,587,421
  • کدهای اختصاصی