loading...
شیمی نوین
آخرین ارسال های انجمن
محسن ثانی بازدید : 1995 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (2)

استخدام کارشناس شیمی کاربردی در یک شرکت معتبر در جاده مخصوص کرج...


استخدام کارشناس شیمی

کارشناس خانم (شیمی‌ کاربردی)
 با سه سال سابقه کار
 جهت فعالیت در یک شرکت معتبر در جاده مخصوص کرج

hrt.jobs@yahoo.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mansooreh در تاریخ 1392/09/25 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

سلام من کارشناس ارشد شیمی الی هستم و لی چون سابقه کار ندارم به من کار نمیدند به من بگویی چه کنم

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1391/08/30 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

سلام من ليسانس شيمي كاربردي از دانشگاه الزهرا با معدل 13/40 را دارم ولي هر كجا كه مراجعه ميكنم ميگويند بايد سابقه كار داشته باشي من بايد از يه جايي شروع كنم كه سابقه كار داشته باشم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دعوت به همکاری

    خبرنامه

    برای اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه شیمی نوین عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.

    در مستطیل اول نام و در مستطیل دوم ایمیل خود را وارد کنید.




    دانلود نوار ابزار شیمی نوین
    Get our toolbar!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1107
  • کل نظرات : 208
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 11043
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 38,633
  • بازدید کلی : 1,585,820
  • کدهای اختصاصی