loading...
شیمی نوین
آخرین ارسال های انجمن
امیرحسین قدیری بازدید : 534 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

شرکت نفت ستاره خلیج فارس در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی در استان هرمزگان – بندرعباس در مرحله اول تعداد ۲۰۰ نفر از داوطلبان واجد شرایط را در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و بالاتر را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش به صورت قرارداد مدت معین طبق ضوابط قانون کار (بیمه تامین اجتماعی) دعوت به همکاری نماید.


شرکت نفت ستاره خلیج فارس در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی در استان هرمزگان – بندرعباس در مرحله اول تعداد ۲۰۰ نفر از داوطلبان واجد شرایط را در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و بالاتر را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش به صورت قرارداد مدت معین طبق ضوابط قانون کار (بیمه تامین اجتماعی) دعوت به همکاری نماید.





1-   شرايط عمومي استخدام
1-    تابعيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران
2-    اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور (مصرح در قانون اساسي)
3-    دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي و يا معافيت دائم از خدمت (غير پزشكي) به صورت كامپيوتري (جهت داوطلبان ذكور)
4-    عدم سوء پيشينه كيفري
5-    نداشتن تعهد خدمت در دستگاه‌ها، موسسات و شركت‌ها در زمان دعوت به كار
6-    داشتن تندرستي و توانايي كامل جسمي و رواني و عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر و روان‌گردان
7-    موفقيت در آزمون، مصاحبه فني و تخصصي و آموزش‌هاي اوليه و تخصصي
8-    آمادگي انجام وظيفه در محل پالايشگاه ميعانات‌گازي بندرعباس و سكونت در بندرعباس
تبصره - در شرايط يكسان اولويت جذب با داوطلبان بومي استان هرمزگان و خانواده معظم شهدا (همسر و فرزندان)، جانبازان بالاتر از 25% (حالت اشتغال) و آزادگان با بيش از يكسال اسارت مي‌باشد.
 
2-   شرايط اختصاصي استخدام
الف- حداكثر سن متقاضيان براي دارندگان مدرك كارداني 25 سال و كارشناسي 28 سال و كارشناسي ارشد
 30 سال تمام تا تاريخ 2/10/92 مي‌باشد.
تبصره : موارد ذيل به شرط ارائه تاييديه‌هاي معتبر به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
v  مدت سابقه كار معتبر و مرتبط با مدرك تحصيلي و شغل مورد نظر با تاييد كميته جذب حداكثر به ميزان 3 سال(در صورت قبولي در آزمون كتبي ارائه گواهي سابقه كار معتبر و پرداخت حق بيمه ايام مذكور الزامي است).
v   مدت زمان خدمت نظام وظيفه به حداكثر سقف سني افزوده مي‌شود.
تذكر 1: داوطلبان تنها مي توانند در صورت داشتن شرايط لازم از يكي از تبصره هاي فوق‌الذكر استفاده نمايند .
تذكر 2: در هر حال و تحت هيچ شرايطي حداكثر سن براي داوطلبان در مقطع كارداني نبايستي بيشتر از 28 سال و كارشناسي و كارشناسي ارشد نبايد به ترتيب بيشتر از 31 و 33 سال باشد.
تذكر 3: تاريخ اخذ مدرك تحصيلي و مدارك پايان خدمت و يا معافيت دائم بايستي قبل از تاريخ 2/10/1392باشد.


3-   مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي و مهلت ثبت نام
ثبت نام واجدين شرايط منحصراً از تاريخ 2/10/92 لغايت 17/10/92 با مراجعه به سايت  www.hormozgan.ac.ir/Pages/azmoun.aspx انجام مي‌پذيرد. ضمناً كليه اطلاع‌رساني‌هاي آتي از طريق همين سايت صورت خواهد گرفت.
 
مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي به شرح ذيل است:
1-  ثبت و تكميل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در وب سايت مذكور به طور صحيح و دقيق و دريافت كد رهگيري پس از اتمام مراحل ثبت نام اينترنتي
2-  متقاضي مي‌بايست يك قطعه عكس پرسنلي 4 × 3 خود را با حجم كمتر از 40 كيلو بايت اسكن نموده و فايل آن را از طريق سامانه ثبت نام اينترنتي ارسال نمايد.
3-  واريز مبلغ 000ر250 ريال (بيست و پنج هزار تومان) به عنوان حق ثبت نام به صورت پرداخت بانكي به حساب شماره 20/1563968 بانك ملت (قابل واريز در تمامي شعب بانك ملت) به نام دانشگاه هرمزگان. ضمناً در موقع ثبت نام بايد اسكن فيش واريزي نيز ارسال گردد كه حجم فايل آن نبايد بيشتر از 80  كيلو بايت باشد.
4-  ارائه مداركي دال بر انجام خدمت نظام وظيفه يا معافيت دائم براي آقايان (به صورت اسكن ارسال شود و حجم فايل آن نبايد بيشتر از 40 كيلو بايت باشد.).
5-    فايل اسكن­شده مدرك تحصيلي با حجم كمتر از 80 كيلو بايت
توجه مهم: نام و نام خانوادگي پرداخت كننده فيش واريزي بايد با نام و نام خانوادگي متقاضي شركت در آزمون يكي باشد.


4-   زمان توزيع كارت ورود به جلسه
كارت ورود به جلسه آزمون كتبي از روز چهارشنبه مورخ 16/11/92 لغايت چهارشنبه مورخ 23/11/92 از طريق سامانه اينترنتي سايت ثبت نام، قابل دريافت خواهد بود.
 
5-   زمان و محل برگزاري آزمون:
تاريخ برگزاري آزمون هر داوطلب در يكي از روزهاي پنجشنبه يا جمعه مورخ 24/11/1392 يا 25/11/1392 در شهر بندرعباس مي‌باشد. حوزه و تاريخ برگزاري آزمون در كارت ورود به جلسه داوطلبين قيد خواهد شد.

6-   منابع آزمون:
آزمون عمومي و تخصصي به صورت چهارگزينه‌اي و با احتساب نمره منفي براي پاسخ‌هاي نادرست برگزار مي‌گردد. منابع آزمون‌هاي عمومي و اختصاصي در سايت ثبت نام ذكر شده است.

7-   مراحل جذب
·    از داوطلباني كه در آزمون كتبي حدنصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتيب اولويت و تقدم امتياز جهت انجام مصاحبه فني و تخصصي دعوت به عمل خواهد آمد.
·  پس از طي مراحل گزينش و معاينات طب صنعتي، پذيرفته شدگان نهايي جهت شركت در دوره‌هاي آموزشي علمي و عملي معرفي خواهند شد كه در صورت موفقيت‌ در دوره‌هاي مذكور در اين مرحله اقدام لازم به منظور استخدام آنان توسط شركت نفت ستاره خليج فارس صورت خواهد پذيرفت. بدين­ترتيب قبل از مراحل پيش گفته همچنين پيش از طي نمودن موفقيت­آميز دوره­هاي آموزشي، شركت هيچ­گونه تعهدي منجمله استخدام در قبال داوطلبان نخواهد داشت.
 
8-   نكات قابل توجه
1-  افرادي كه موفق به سپري‌نمودن آزمون و مصاحبه فني و گزينش و آزمايش‌هاي طب‌صنعتي مي‌شوند بايستي قبل از آغاز دوره‌هاي آموزشي تعهدات و تضامين لازمي كه از سوي شركت تعيين مي‌گردد را به شركت ارائه دهند.
2-  منتخبيني كه در طول يا پس از طي دوره‌هاي آموزشي از عقد قرارداد استخدامي و آغاز كار خودداري نمايند كليه هزينه‌هاي مربوط به مراحل مورد اشاره، به تشخيص شركت از محل تضامين آنان برداشته خواهد شد.
3-  تشخيص شركت در رد يا پذيرش داوطلبان در هر يك از مراحل اشاره شده و نهايتاً استخدام نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هرگونه اعتراضي را از خود سلب و ساقط مي‌نمايند.
 
9-   تذكرات مهم:
1-  چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص شود اطلاعات و مدارك ارائه شده توسط داوطلب (به عمد یا به سهو) خلاف واقع و يا مغاير با شرايط اعلام شده در متن آگهي‌هاي استخدام اين شركت ‌باشد مسئوليت آن برعهده داوطلب بوده و موضوع درخواست استخدام آنان حتي در صورتي كه حكم استخدامي هم صادر شده باشد، حكم مزبور لغو و بلااثر شده و حق هرگونه اعتراض از داوطلب سلب مي‌گردد. بنابراين لازم است اطلاعات داده شده منطبق با شرايط مندرج در اين آگهي باشد و از ارائه اطلاعات غير واقعي جداً خودداري نمايند.
2-  ثبت نام فقط در رشته‌ها و گرايش‌هاي تحصيلي اعلام شده در جدول مجاز خواهد بود و داوطلبان می بایست با رشته، گرایش و مقطع تحصیلی ذکر شده در جدول نیازمندی ها در آزمون شرکت نمایند. بنابراين خواهشمند است از ثبت نام در رشته‌هاي تحصيلي مشابه یا مدارک تحصیلی بالاتر جداً خودداري نمايند.
3-  ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تائید نهایی، اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.
4-  هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته شغلی را دارد. ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به نحوی غیر از سامانه اینترنتی مورد قبول نمی باشد.
5-  مجدداً تاكيد مي‌گردد كه استخدام صرفاً براساس آئين­نامه و مقررات شركت و ضوابط تعريف شده در قانون كار مي باشد.
6- نتايج آزمون كتبي حداكثر 3 برابر ظرفيت اعلام خواهد شد. لذا كسب حدنصاب نمره لازم در آزمون كتبي هيچگونه حق استخدامي براي داوطلبان ايجاد نمي‌كند و انتخاب نهايي پذيرفته شدگان آزمون پس از طي مراحل مصاحبه تخصصي، معاينات طب صنعتي، گزينش عمومي و طي نمودن موفقيت­آميز دوره­هاي آموزش­هاي عمومي و تخصصي و با رعايت اولويت‌هاي مقرر صورت مي‌پذيرد.
7-  مدارك داوطلباني كه تاريخ فراغت از تحصيل يا تاريخ پايان خدمت نظام وظيفه و يا كارت معافيت دائم آنان بعد از تاريخ 2/10/92 باشد به هيچ عنوان مورد پذيرش قرار نمي‌گيرد.
8- مدارك تحصيلي فارغ‌التحصيلان خارج از كشور بايد به تاييد اداره كل دانش‌آموختگان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري رسيده باشد.
9-  وجوه پرداختي به هيچ وجه مسترد نمي‌گردد.
10-  در صورت قبولي در آزمون كتبي ارائه اصل و كپي مدارك الزامي است.
11-  شركت نفت ستاره خليج فارس هيچگونه تعهدي در قبال جذب نفرات ذخيره نخواهد داشت و فقط در صورت انصراف نفرات اصلي و نياز شركت، افراد ذخيره براساس اولويت امتيازات مكتسبه جايگزين خواهند شد.
 
 
داوطلبان مي‌توانند درصورت نياز به كسب اطلاعات بيشتر درخصوص شركت نفت ستاره خليج فارس به سايت شركت به آدرس www.pgsoc.ir و براي اطلاعات مرتبط به آزمون به سايت ثبت نام مراجعه و يا در ساعات اداري منحصراً با شماره تلفن  0761-3553363 (دانشگاه هرمزگان) تماس حاصل نمايند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دعوت به همکاری

    خبرنامه

    برای اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه شیمی نوین عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.

    در مستطیل اول نام و در مستطیل دوم ایمیل خود را وارد کنید.




    دانلود نوار ابزار شیمی نوین
    Get our toolbar!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1107
  • کل نظرات : 208
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 11043
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 497
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 497
  • بازدید ماه : 497
  • بازدید سال : 39,109
  • بازدید کلی : 1,586,296
  • کدهای اختصاصی